sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Netti-ikkunashoppailua

Lauantai-ilta well spent taas. Baari-ilta peruuntu, joten luulin saavani vuosijuhlamekkoa eteenpäin. No sain mä sitä vähän tehtyä, mut jotenkin oon täysin jumissa mekon lopullisen mallin kanssa: pitsiä vai ei sittenkään, montako kerrosta sifonkia, millanen yläosa (olkaimeton/yks olkain/kaks). AAAGH. Ja aikaa on vajaa kaksi viikkoa. Enkä oo muuten vieläkään saanu varattua kampaajaa. Heti maanantaina soitan.

Mutta niin, miten sit vietin tän lauantain. Selvittyäni töistä kotiin totesin, että harmi juttu, kun keittiön kaapeista ei saa taiottua aineksia muuhun kuin lettutaikinaan. Taikina tekeytymään ja pikareissu Saleen voita hakemaan - oli sen verran epäilyttävä sunnuntaimargariini mun jääkaapissa, että päätin investoida uuteen. Ja voi kyllä, söin puolen litran taikinan lettuja ihan yksin. Melko surullista.

Pinterestin kautta eksyin sellaseen nettikauppaan kuin Sammydress. En oo ees kattonu mihin toi toimittaa jne, mut ihania juttuja vaikka kuinka paljon! Ainakin pari tuntia oon nyt selaillu tota.

kaikki vaatteet/kuvat siis täältä

Ostoskorin saldo vain 255$, kun noi kaikki on siellä, joten melkosta edullinen kauppa kyseessä. Etenkään noita alavasemmalla päin olevia viinipunasia nilkkureita en saa pois mielestäni. Eikä auta edes tutkia toimitusehtoja, koska yksiäkään kenkiä ei oo mun kokoa :(

Noniin, sit vois mennä nukkumaan. Lupauduin lähtemään huomenna klo10 mökille, joten yöunet vois olla ihan paikallaan.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti