maanantai 9. joulukuuta 2013

8. It's over!

Ei hitto miten vaikee viikko. Arvatkaa mitä tein heti, kun kello löi maanantain kunniaksi? Iskin tilauksen Hollisterille. Tosin siskon joululahja sieltä vaan on tulossa (ja jotain pientä itelle, jotta pääsin yli viidenkympin ja säästin postimaksut). Shoppailu on mulle ku terapiaa ja tulee varmasti oikeeta terapeuttia halvemmaksi.


Mä en oikeen ymmärrä, mitä niin hienoa Hollisterissa on, mut sisko kovasti toivo Hollisterin hupparia. Vaikka nekin on kuulemma aika out jo. Ihan tulee mieleen oma yläasteaika, kun oli maailman siisteintä omistaa WeSC:in huppari. Mulla oli niitä _neljä_. Kaikki Stockan hulluilta päiviltä. Naamapalmu-hymiö tähän. Itseasiassa mulla on niitä edelleen yksi! Tummanvihree versio on edelleen kuin uusi ja ihan ihmisten ilmoillakin sitä tulee joskus käytettyä :) Mulla oli yläasteella aina huppari päällä, mistä johtuen niitä huppareita oli melkonen määrä kaapissa. Nyt oon pikkuhiljaa päässy niistä eroon, mutta edelleen on samat suosikit kuin sillon yläasteella! Kattelin tossa kuvia vuodelta 2007 ja mulla oli päällä sama harmaa vetoketjuhuppari kuin edellisenä päivänä kaupassa käydessä.

Mistä ihmeen huppareista mä täällä jauhan.

Ihanaa, kun mulla on ollut nyt pari päivää auto käytössä. Ja ihanaa, että mulla on se vielä huomenna, jotta pääsen ruokaostoksille. Mun jääkaapissa on tällä hetkellä ketsuppi ja kaks kananmunaa. Hitto vie, nyt en anna sinne kerääntyä mitään, mitä ei tuu käytettyä! Tänään siivosin jääkaapin oikeen kunnolla ja lopultakin heitin siellä ikuisuuden olleet perunat menemään.

2 kommenttia:

  1. Mun pikkuveli on ysillä, ja heillä on kans Hollister niiiin kovaa huutoa. Ehkä just sen vaikea saatavuus on osa sitä hohtoa (netissä on muuten pelottavan monta feikki-Hollister-nettikauppaa). Mulla kävi tuuri kun avokkini kävi Lontoossa marraskuussa työreissulla, ja hän osti sieltä veljelleni lahjaksi Hollisterin paidan ja bokserit. Taidan olla reilun viikon päästä coolein isosisko ever. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tohon mäki uskon, et oon sit coolein sisko ikinä ku annan ton lahjan! :D

      Poista