maanantai 10. helmikuuta 2014

HAPPY PRE-B-DAY TO ME!

Tänään oli jännä päivä! Kävin hankkimassa itselleni synttärilahjan, vaikka synttäreihin on vielä viikko aikaa. Oon aika ylpee itsestäni, etten kertonut tästä kenellekään! Mulla oli yks toinen suunnitelma kanssa, mut jätetään se vaikka ens vuoteen... ehkä... jos maltan odottaa sinne saakka :D

Puolilta päivin suuntasin siis Läntiselle pitkäkadulle kauneuskeskus Divinaan, jossa mulle laitettiin ekat ripsienpidennykset ikinä! Oon näistä haaveillu jo monta vuotta, mutta onhan nää kalliit ja onhan tää tosi pinnallista kulutusta taas :D Mutta, väittäisin näyttäväni luonnollisemmalta nää päässä kuin ripsivärin kanssa. Katotaan vaan, ni jo ensimmäisen huollon yhteydessä otan pidempiä ja paksumpia ripsiä ja näytän järkyttävältä.



Alennuskuitilla hintaa jäi vain 51€ eli ei paha ollenkaan! Just kattelin keskustassa jotain tarjousta, jossa uudet ripset maksoi alennuksesta huolimatta yli 100€. Seuraavaksi jännitänkin, että miten nopeasti nämä tippuu pois ja täytyy mennä lähes saman hintaiseen huoltoon... Ennen sitä jännitän kyllä oikeastaan nukkumista näiden kanssa. Ja suihkussa käymistä. Just tänään aamulla huomasin, et mulla on suihkusta tullessa paha tapa hieroa pyyhkeellä ensin silmät kuivaksi eikä se sovi näiden räpsyjen kanssa ollenkaan!

Sorit nenästä ja ihohuokosista.

1 kommentti:

  1. Hyvältä näyttää!

    t: se alekuitin antanut toinen pinnallinen :D

    VastaaPoista