perjantai 21. helmikuuta 2014

TRAGEDIAN JÄLKEEN

Aina vaan jaksan ihmetellä mihin nää päivät kuluu. Oon koko viikon ollu aivan sekasin päivistä ja elän nytkin ihan lauantaissa. Tänään oli viimeinen vapaa lukupäivä, mutta enpä ole edes aloittanut lukemista vielä. Pitääkin varmaan alkaa kattelemaan, et koskas se matikan toinen uusinta olikaan...

Aika kovasti jo fiilistelen ens viikon (!) Berliinin reissua! Pitääkin muistaa viikonloppuna tarkistaa lentojen tiedot ja varmistaa, että hostellivaraus on mennyt perille. Toivottavasti muistan tehdä nää, ettei tuu viimisen illan stressiä. Nää on vaan just niitä hommia, joita oon melkosen saamaton tekemään. Esimerkiksi tänään sain lähetettyä yhden parin rivin sähköpostin, joka on ollut to do -listalla jo kuukauden ajan. Hups.

Matkafiilistely pitää totta kai sisällään myös tulevien ostosten pohtimista! Oon ollu totaalikyllästynyt mun vaatekaappiin jo pidemmän aikaan, mutten yhtään keksi millaisia paitoja edes haluaisin. Katellaan niitä sitten perillä. Kaks juttua kuitenkin ois mielessä...








Musta playsuit on poltellut jo pidemmän aikaa ja toivottavasti nyt löytäisin sopivan yksilön! Ei oo tällä berberillä helppo tehtävä. Toinen juttu on mustat korkeavyötäröiset farkut, joissa ois kiva olla jotain extraa. Noi Asoksen valikoimista löytyvät ois täydelliset ilman ei niin täydellistä hintalappua (183€). Ne monissa kuvissa näkyneet mustat vetoketjulliset jeggingsit tuli tänään tiensä päähän. Istuin sohvalle risti-istuntaan ja rits vaan kuului. RIP. Onneks kaveri oli just lähteny eikä todistanu tätä tilannetta :D
Maailmankaikkeuden mukavimmat housut poistui siis mun housuvalikoimasta, mikä tekee vaatekriisi-aamuista entistä vaikeampia. Täysin yllättäen tää tragedia ei mua kohdannut, sillä olin huomannu haaraosaston ohentuneen kankaan jo monta viikkoa sitten ja osasin odottaa tätä. Onneks ratkes kotona eikä kaupungilla niinku edelliset housut.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti