maanantai 20. lokakuuta 2014

#somesitsit

Ei, mä en aatellu hashtagailla jokaisessa otsikossa, mut tällä kertaa on ihan pakko!

Viime keskiviikkona järkättiin M-klubin vuoden huikein tapahtuma eli ensimmäiset SOME-sitsit ikinä. Eli siis toisin kuin tavallisilla sitseillä, somessa roikkuminen ja kännykän näprääminen oli enemmän kuin sallittua. Mun piti kirjottaa näistä heti torstaina ja olla tosi ajankohtanen, mutta kas vaan postaus oli jäänyt tänne roikkumaan ihan nysänä. Työt pääsi taas vähän yllättämään ja neljän päivän työputken jälkeen oon ihan naatti. Myös vujulipunmyynnissä telottu nilkka on naatti ja kävin tänään hakemassa lähetteen magneettikuvaan. Toivottavasti ei jouduta leikkaamaan! ;S

Niin ne sitsit. Ite olin lähinnä auttamassa toteutuksessa eli autoin ruuissa, juomissa ja siivouksessa eikä mulla ollut mitään tietoa itse illan ohjelmasta. Pojat oli kyllä tehny huipputyötä ja sitsit oli mun ja muidenkin järjestäjien mielestä superonnistuneet! Myös osallistujilta tuli onneks tosi hyvä palautetta, vaikka eihän nää ihan perinteiset sitsit olleetkaan. Epävireisen helan gårin kohdalla tais kokeneilla sitsaajilla olla vähän epätoivoisia ilmeitä ;D

S52

Illan instagram-otokset. Parkin valaistuksessa kaikki muokkaukset/filtterit näytti kyllä paljon paremmilta ;D

Ruokaa oli, juomaa oli, hyvää ohjelmaa oli - hauskaa oli! Parkin siivousta lukuunottamatta mulla ei oo illasta mitään huonoa sanottavaa :)

Päällä mulla oli muuten pitkästä aikaa tekonahkahousut ja nyt oonki pari päivää miettiny, että mihin ihmeeseen mä laitoin ne keskiviikkoyönä. En ymmärrä.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti