maanantai 9. maaliskuuta 2015

9.3

Vastoin kaikkia odotuksia palautin tänään neljä minuuttia ennen deadlinea kandin väliraportin. Eikä siinä vielä kaikki, sillä lopulta valmiita teoriasivuja oli vaaditun viiden sijaan jopa kuusi! Odotukset ei ole positiivisten kommenttien suhteen kovin korkealla, mutta hei mitäpä muutaman päivän sykkimiseltä voikaan odottaa... Kauhunsekaisin tunnelmin odotan siis torstain väliraportin esitystä! :O

Olen siis ollut harvinaisen herkällä tuulella viimeisen viikon ton kandin takia, mutta nyt voi onneksi hetken hengähtää. Tai siis ei tarvii naputella tahdilla 3 sivua/päivä vaan yksi sivu päivässä riittää :D Voisin siis hyvällä omatunnolla käydä jopa jumpassa! Siis huom konditionaali. Iski nimittäin oikein hassunhauska nuha tähän väliin.

20150309_165019
Uudet conssit Nykistä ♥

Tämä päivä on mennyt kotona itsesäälissä rypiessä lukuunottamatta pikaista kaupunkireissua alkuillasta. Halusin suklaata. Olisinhan mä sen lähishiwauvastakin voinut hakea, mutta tulipa edes vähän liikuttua tänäänkin. Ihmettelin muuten kaupungilla, miksi porukka tuijotti mua jotenkin oudosti. Tarkistin varmaan minuutin välein, että onhan housujen vetoketju nyt varmasti kiinni :D Naamassakaan ei ollut mitään roskaa mun mielestä. Tosin tajusin vasta kotiintullessa, että unohdin meikata tänään. Hups. Näin ei siis tapahdu mulle ikinä! Mutta kaupungilla liikuin aurinkolasit silmillä (koska aurinko!!), joten kenenkään ei edes pitäisi huomata. Mun aurinkolasit on kyllä rikki, mutta ei sitä edes huomaa normaalilta katseluetäisyydeltä! Ebaysta tilatut rillit kesti tosiaan tasan yhden reissun ennen kuin "metallin" liitokset petti. Nooh, uudet parin eurot rillit on jo matkalla mun luokseni.... :D

Eniten tässä flunssassa harmittaa ehdottomasti se, etten pääse liikkumaan! Odotin koko viikon tämänpäiväistä pumppia, mutta mun oli pakko perua se päivällä :( Olisin niin halunnut päästä testaamaan uutta ohjelmaa, mutta yritetään uudestaan keskiviikkona sitte.... Tällä hetkellä menossa päivän kolmas Finrexin-mukillinen ja inkivääriteetä on mennyt päivän aikana yhtä paljon :D Menispä tämä tauti nyt äkkiä ohi!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti