tiistai 4. maaliskuuta 2014

03032014

Ei sais pitää näin pitkiä taukoja, koska asiaa kertyy ihan liikaa. Nyt en tiedä kirjottaisinko onnistuneesta Berliinin matkasta vai ihan vaan tästä jotenkin todella kivasta päivästä. Taidan kirjoittaa tästä päivästä ensin, koska huomenna haluan ehkä kirjoittaa huomisen tapahtumista. Huomenna on tosin ihan täysin vapaapäivä, joten tuskin mitään ihmeellistä tulee tapahtumaan!

Onnistuin neljän päivän reissun aikana vihdoinkin normalisoimaan unirytmin. Viimeiset kuukaudet Viime kesästä asti oon menny nukkumaan 00-02 ja herännyt aikasintaan kymmeneltä, ellei oo ollut ihan pakko lähteä jonnekin aikaisemmin. Reissussa herättiin joka aamu viimeistään kahdeksalta (ok, kello siellä tuntia vähemmän eli Suomen aikaa yhdeksältä) ilman herätyskelloa. Ainoastaan perjantaina meillä oli kello soimassa ja silloinkin olin suihkussa jo puoli tuntia ennen kellon soimista. Olin kyllä ihan varma, etten millään pääse tänään ylös yhdeksältä kellon soidessa. Mitä vielä, olin suihkussa jo puoli yhdeksältä! Lupaava alku päivälle.

Koitin kuvata ripsiä, mut ei siitä tullut väsyneellä naamalla enää mitään -.- peilihassutteluksi se taas meni. Päällä uusi Berliinista (Mangosta) ostettu neule! :)

Olin laittanut kellon soimaan, jotta ehteisin 10:15 alkavalle ruotsin tunnille. Kymmentä vaille kymmenen pistin kaverille viestiä, etten sittenkään tule yrittämään jonotussijalta ko. kurssille. Varttia myöhemmin kiidin pyörän selässä sittenkin kohti kauppista. Mielenmuutokseen ei tarvittu kun yksi "kandeis mennä" viesti toiselta kaverilta :D Hyvä päivä sen kun jatkui vaan, sillä päästiin kun päästiinkiin kaikki sille ruotsin kurssille! Ihanaa, ettei se jääkään nyt roikkumaan ensi keväälle.

Mun lempparihetki koulupäivissä on ruoka-aika. Ei siksi, että saa ruokaa (vaikka aina onkin huutava nälkä) vaan siksi, että sillon näkee eniten kavereita ja pääsee höpöttämään kaikesta maan ja taivaan välillä. Viimeisten kahden viikon aikana ollaan nähty tosi vähän, koska tenttiviikoilla ei ole luentoja enkä itse lue koululla. Asiaa siis riitti varsinkin kun reissukuulumiset piti totta kai vaihtaa :)

Juoruilun jälkeen suuntasin ripsihuoltoon. Nyt on taas räpsyt kunnossa eikä onneksi tarvitse taas muutamaan viikkoon mennä huoltamaan. Viimeksi ei ollut mitään ongelmaa, mutta tällä kertaa se oli todella ahdistavaa. Huone oli pienempi kuin viimeksi ja liiman haju kävi todella ikävästi henkeen. Vaikka mulla oli silmät kiinni (tai ehkä juuri siksi), päässä alkoi pyöriä varmaan ekan vartin jälkeen. Menin huollon jälkeen kaupungille ja olin ihan varmasti jossain liimahöyryissä. Oikeesti, meinasin eksyä jopa Hansaan (en ole koskaan eksynyt sinne, vaikka se on ilmeisesti turkulaistenkin keskuudessa ihan yleistä).


Portia De Rossin puku oli mun suosikki Oscareissa, koska siinä oli erilaista ideaa. Jossain muussa värissä (boring black) voisin kuvitella ton tapasen seuraavaksi vujumekoksi... :)

Toimitettuani lippukunnan kirjanpidon tilintarkastajalle mulla oli reilu vartti aikaa ennen työvuoron alkua -> löysin itseni Arnoldsista mussuttamasta donitsia? Ja mun kun niin piti aloittaa kevyt elämä taas kerran :D Ei vaan, mulla oli niin hyvä fiilis, et halusin vaan istua hetkeksi alas ja nauttia. Liimahöyryt tais vaikuttaa edelleen.
Sit lähdin tosiaan työvuoroon, jonka ex tempore nappasin itselleni aamulla. Töiden jälkeen oon katsellu sivusilmällä tallennuksesta viime öistä Oscar-gaalaa, mut täähän oli ihan lame, ku punasta mattoa ei näytetty telkussa??? Ei mua nää itse oscarit niin hirveesti kiinnosta.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti