lauantai 14. kesäkuuta 2014

WOPPAA

Ai että mitäkö olen tehnyt viime aikoina? Töitä. Ja lisää töitä. Ja vielä vähän lisää. Eikä haittaa yhtään! Ihan mieletön työmotivaatio päällä ja voisin olla siellä (melkeen) joka päivä. Onneksi seuraava vapaapäivä vasta tiistaina :D Katotaan vaan, ni parin viikon päästä olen jo ihan tuskissani. Viime kesän extreme köyhyydestä (never again tilannetta, jossa en pysty maksamaan parinkympin hammaslääkärimaksua.) traumoja saaneena teen kesäkuussa ihan älyttömiä tunteja, mut voin sit heinäkuussa vähän löysäillä.

146 035

Töiden lisäksi oon eksynyt kerran baarireissulle ja kerran myös mökille. K18-baari Yökerho oli positiivinen yllätys ja ihan vapaaehtoisesti voisin mennä uudemmankin kerran! Tänään ois itseasiassa ollut ihan baarifiilis, mutta baariseura uupuu. Ei sillä, että olisin ketään kysynytkään :D Odotin vaan, että jollain muulla ois ollu sama fiilis ja mua ois kysytty seuraksi. Koska kaikki tietää, et oon aika varma tapaus lähtemään.....

Tökkiipä pahasti tää tarinointi nyt. Aina yhtä vaikeeta taukojen jälkeen päästää sormet rullaamaan näppiksellä.

146 014

Keskiviikkona nukuin ensimmäistä kertaa ikinä pommiin töistä. Muistan kun kerran 2. luokalla nukuin pommiin ja heräsin, kun kamut soitti ovikelloa taukoomatta. Puolet vaatetuksesta jäi kotiin, mutta ehdittiin kui ehdittiinkin kouluun ajoissa eikä myöhästytty liiksatunnille vievästä bussista. Meidän minikoulussa ei ollut omia liikuntatiloja :D Nojoo se siitä nostalgiasta. Keskiviikkona, 14 vuotta ton traumoja aiheuttaneen tapahtuman jälkeen, heräsin 6:49 eli 11 minuuttia ennen työvuoron alkua. Niitä tilanteita, kun toivoisi yöpaikan olevan hiukan lähempänä työpaikkaa. Hampaiden harjauksen lomassa kaivoin työpaikan puhelinnumeron netistä ja ilmoitin tulevani vartin myöhässä. Ja huhhei tasan 7:15 leimasin itseni sisään. Kukaan ei ollut vihainen mun myöhästymisestä, mutta itsellä meni kyllä monta tuntia toipua :D

146 025

Työpäivän jälkeen näin kamua kaupungilla, minkä jälkeen lähin iskän kanssa mökille! Olipa jotenkin hassua mennä sinne keskellä viikkoa. Kylvin kurkun siemenet peltoon, minkä jälkeen nautin paahtavasta auringonpaisteesta iskän ajaessa pellon nurmikkoa. Iskä onneksi kyllästy nopeesti ja päästi munt rattiin. Mä olin mielestäni hirveesti nopeempi ku iskä, vaikka tasan samaa vauhtia mä sillä koneella ajelinkin :D Aika menee niin paljon nopeemmin sillon, ku tekee itse jotain!

Mun jutuissa ei ole mitään päätä eikä häntää tänään :D Kuvatkaan ei liity tekstiin yhtään mitenkään. Kunhan vaan räpsin pitkästä aikaa jotain random kuvia kotona.

146 023

Seuraavat viikot menee varmasti tuijotellessa vastaavanlaista kuvaa telkkarista. Menee muuten illat ihan törkeen nopeesti, ku telkusta tulee peli toisensa jälkeen! Toi mukava pino kirjaston kirjoja ois tarkotus lukea kesän aikana, mutta veikkaampa että ne vaan hengaa tossa sisustuselementtinä syyskuun alkuun asti :D

P.S. Otsikko poimittu spotifyn top100-listalta: ensimmäinen semisopiva biisin nimi :DD

0 kommenttia:

Lähetä kommentti