torstai 15. joulukuuta 2016

Kooma

Nyt olisi korkea aika alkaa herätellä blogia tästä syyskoomasta. Vaikka blogi onkin koomaillut, on mun syksyyn mahtunut vaikka ja mitä. Negatiivistakin, mutta haluan muistella vain niitä positiivisia ja iloisia juttuja!

Tältä syksyltä tarttui mukaan paitsi kaksi huikeeta reissua ympäri palloa myös 35 opintopistettä. Ja niiden pisteiden eteen on kyllä tehty enemmän hommia kuin ikinä ennen! Huomaa kyllä, että nyt käydään maisterikursseja eikä kandikursseja. Työläin oli tietysti 18 nopan markkinoinnin syventävä opintojakso, joka sisälsi sen kaksi viikkoa San Diegossa. Vitsit siitäkin on jo kuukausi aikaa! Ne kaksi viikkoa ei siis todella olleet mitään lomailua vaan yliopistolla istuttiin (ainakin lähes) päivittäin. Vapaalle päästiin usein siinä neljän aikoihin, jolloin ehti juuri ja juuri nauttia päivän viimeisistä auringonsäteistä ennen kuin aurinko laski viiden aikoihin. Paistoihan aurinko toki SDSU:n kampuksellakin: kampuksen "merca" voitti Rehtorinpellonkadun version aika 100-0.

jolla8

18 noppaa ei mun mielestäni tulleet mitenkään helposti (tästä oli eriäviä mielipiteitä), mutta ne myös antoi paljon: nyt tiedän mikä mua oikeesti tässä alassa kiinnostaa ja tiedän suurinpiirtein mitä haluan tulevaisuudessa tehdä työkseni. Onkin siis oikeinkin sopiva aika alkaa työstää sitä pelottavista pelottavinta eli gradua. Tutkimussuunnitelman palautus on tossa kolmen viikon päästä ja mun pää on aika tyhjä mitä tutkielman aiheeseen tulee. Mulla oli jo omasta mielestäni mielenkiintoinen aihe olemassa, mutta en sit tiedä. Haluaisin saada aiheenvalintaan jonkun kommentin ohjaajalta jo ennen kuin teen mitään suunnitelmaa. Mitä jos se onkin ihan susi? Onneksi sain kuitenkin juuri sen ohjaajan kuin halusinkin! Oikeastaan odotan tulevaa kevättä aika innolla, vaikka oon taas tunkenu pääni ties mihin soppiin.

sandiego6

Koska juu. Tungin taas nokkani M-klubin asioihin ja ens vuoden toimin M-klubin tiedottajana. En mä ehdi joululomalla mitään gradun tutkimussuunnitelmia tehdä, kun pitää harjotella photarin käyttöä ennen ku pitäis alkaa tekee kaikenmaailman tiedotteita ja markkinointimatskua M-klubille! On muuten ne vähäisetkin taidot aika ruosteessa tällä hetkellä.

IMG_20161109_201921

Mulla on muuten vissiin kolme tai neljä vapaapäivää ennen sitä tutkimussuunnitelman palautusta. Otin sitten muutaman työvuoron tähän "lomalle" ja seuraava vapaapäivä on vasta jouluaatto. Kello on kahdeksan ja oon ollu aivan valmis nukkumaan jo kaks tuntia. Kävin tänään aamuvuoron jälkeen ripsihuollossa eikä siitä meinannu tulla mitään, kun mun väsymyksestä arat silmät vuoti koko ajan! Toivottavasti nää nyt pysyy kuitenkin pari viikkoa ainakin hyvänä.

jolla11

Näin käy kun ei kirjota pariin kuukauteen. Tekstiä vaan tulee ja aiheita on noin miljoona. Haluisin niin kirjotella vielä lisää Ghanasta ja San Diegosta, mutta voi kun ne tuntuu jo niin kaukasilta! Ehkä kuitenkin joululomalla vielä palaan niihin, sillä en oo koulukiireiden takia ehtinyt edes selaamaan kaikkia San Diegon kuvia läpi!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti