maanantai 22. heinäkuuta 2013

Minustakin tulee käsienheiluttelija!

Äärimmäisen hämmentävät pari päivää takana. Vielä kuukaus sitte olin sitä mieltä, että markkinointi on mun vihoviiminen vaihtoehto pääaineeksi. Ja mitä eilen tapahtu? No valitsin sen pääaineeksi! Mitä täällä tapahtuu?! Pohdin pitkään johtamisen ja markkinoinnin välillä, mutta lopulta myönsin itelleni, että kyllä esim. eettinen markkinointi on paljon mielenkiintosemman kuulosta kuin henkilöstöjohtaminen. Eli musta tulee sittenkin käsienheiluttelija ja odotan syksyä ihan uudella innolla! Syksyyn ahdoin hiukan liikaa kursseja ehkä, mutta en mä malta jättää kuluttajakäyttäytymisen ja vähittäiskaupan kursseja yhtään myöhemmälle! Tahtoo heti! Huhhuh, kesä on pehmentäny mun pään.

Huomenna kauan (no 5pv) odotettu YHDEN päivän vapaa! Suunnitelmissa on käydä aamulla ostamassa Vero Modasta yhdet ihanat housut, sitten "lounastapaaminen" jonka jälkeen päivä toivottavasti jatkuu samassa seurassa. Ja illallavähän juoruilemaan ystävien kanssa! :P 

Tänään sain vihdoinkin puhelimeen läpällisen kuoren. Se on pinkki. Kukaan mut tunteva ei oo yllättynyt.



Se on hieno. En tiiä kumpi on hienompi, tää kuori vai mun uus pinkki pölynimuri. Tähän kohtaa voi heittää pienen puolustuksen: valkosessa oli huonompi kahva ja siniseen ei saanu starttipakettia mukaan -> pinkissä oli hyvä kahva ja starttipaketti eli se oli paras valinta. Niih.

Käytiin perjantaiaamulla mustikassa. Perkamisen jälkeen saldo oli ~3 litraa mustikoita - ei huono! Mulla on vieläkin oikean peukalonkynnen ympärys ihan sinisenä mustikasta, joten oli pakko ottaa itteä niskasta kiinni ja lakata kynnet. Onneksi sisko oli just pinnannut Pinterestissä nämä kynnet. Täydellinen lakkaus mustikkasormien peittoon! Kattotaan mitä näistä tulee. Vielä pari kerrosta lakkaa tarvittais, mutta ei jaksa enää tänään odotella lakkakerrosten kuivumista. 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti