maanantai 8. heinäkuuta 2013

Fiilis

Ainii mul on blogiki :D Mä vähän pelkäsin alkukesästä, että tästä tulee kaikesta odotuksesta huolimatta samanlainen semitylsä kesä mitä parista aikasemmastakin. Kesäkuu ja heinäkuun alku on kuitenki ollu kaikennäköstä juttua täynnä eikä voi ku olla tyytyväinen kesän kulkuun!

Viikko sitten maanantaina lähdettiin perheen kanssa vierailulle Helsinkiin. Keräsin tolla reilu vuorokauden reissulla aika muikeet s-bonukset heinäkuulle! Oonkohan mä jo kertonut, että oon ihan hullu bonusten metsästäjä? Viikko sitten lauantaina piti käydä ennen baariin lähtöä (olin siis kaverin tupareissa) vielä kotona, koska s-etukortti jäi kotiin enkä ois saanu Börsistä bonuksia :D No eniveis, hyödynnettiin Helsingissä mun henkilökunta-alennusta kaikessa mahdollisessa, joten ens kuussa tilille pamahtaa muutaki ku palkka - jee :DDD


Viime viikolla tapahtu kaikennäköstä muutakin hauskaa, mut viikon kruunasi ehdottomasti Ruisrock! Vaikka olin koko viikonlopun töissä, niin pääsin mä silti ruissifiiliksestäkin nauttimaan.

Lauantain ruissiasua. Farkkuliivi on uusi löytö Monkista! :) En oo kirpparilta raaskinu muutaman euron farkkutakkia ostaa, että tekisin siitä farkkuliivin, mutta Monkista kyllä raaskin ostaa 30e liivin... Logiikka 10 taas. Mutta oli just sen värinen mistä oon haaveillu!

(voisin tällee puolen vuoden lykkäämisen jälkee pestä noi "uudet" peiliovet!!!)

Tiedättekö mistä on täydellinen kesäilta tehty? tää kuva tiivistää sen kaiken:


auringonlasku, macklemore & can't hold us ja melkeen 30000 ihmistä kreisibailaa sen tahtii. Ei jumatzuibale sitä fiilistä!


Perinteisten ruissilettujen jälkeen vielä illan huipennus eli Biffy Clyro! Istuttiin kaverin kanssa semikaukana, joten vähän missattiin sitä tunnelmaa, mutta mulle riitti että kuulin Biblicalin. 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti