keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Fillarijuttui

Mun vuoden vanha, aivan turhan kallis pyöräni varastettiin syyskuun alussa, kuten oon täällä blogissakin kertonut. Viime viikolla tuli poliisista tutkintaselvitys, joten päästiin tekemään vakuutushakemus. Kannatti muistaa ottaa kotivakuutus. Nyt pitäis siis miettiä, ostaako vakuutuskorvauksella uusi pyörä vai jatkaako ajelemista äidin vanhalla pyörällä.




Tuliko selväksi, että ruskeaa nahkaa olevat satula ja käsipehmusteet on ehdoton juttu, jos uuden päädyn ostamaan? Saahan niitä varmasti lisävarusteena ihan kaikkiin pyöriin, mutta en jaksais alkaa tuunailemaan. Aijuu ja vaalee/valkonen ois kiva. Yks viininpunanenkin eksy mukaan kollaasiin. Harmi, että yli puolet kollaasin pyöristä ei saa Suomesta. Alavasen ja yläoikee on mun tän hetken suosikkeja ja niitäpä saa alle kilometrin päästä kotoota! Toisaalta: haluan edelleen, että pyörällä pääsee kovaa ja noilla ei pääse. Ylin vasemmalta näyttää siltä, että sillä pääsee kunnon vauhtiinkin, mut tota mallia ei saa Suomesta (tai voi olla että jostain, mutta turkulaisista kaupoista en löytänyt).

Vai pitäiskö ostaa jostain käytettynä pyörä ja tuunailla sitä vähän.... Noh, nää pyöräjutut ei ehkäpä oo hirveen ajankohtaisia tähän aikaan vuodesta. Mä en yhtään tykkää, jos pyöräkelit on jo parin viikon päästä ohi! Olen niin tottunut nopeesti taittuvaan koulumatkaan (2min kotiovelta koululle) ja työmatkaan (säästän puolen tunnin palkan menemällä töihin pyörällä enkä bussilla! :D)

Olen huono ihminen ja unohdin ottaa talteen pyöräkuvien lähteet...

0 kommenttia:

Lähetä kommentti