torstai 14. huhtikuuta 2016

Málaga - lauantai

Jostain käsittämättömästä syystä nukuin kymmenen hengen dormissa paremmin kuin täällä omassa luukussani. Luukku tästä on nimenomaan tullut, sillä ei ole viikkoa, jolloin joku juttu ei menisi rikki. Viime viikolla meidän pakastin oli jäätynyt umpeen (eikä espanjalainen vuokraisäntäni ollut koskaan kuullut pakastimen sulattamisesta) ja tällä viikolla lakkasi netti toimimasta. Epäilemättä jäänyt nettilasku maksamatta, mutta nyt taas toimii ja pääsin kirjoittelemaan blogia! Syytän kyllä vuokranantajaani siitä, että menin eilen Starbucksiin wifin perässä ja söin aamiaiseksi juustokakkua.

Málagaan.

Lauantaina vietettiin ensin hidas aamu ja juuri ja juuri ehdittiin keskustaan aamiaiselle. Lauantain aamiaistarjoukset loppuivat siis niinkin aikaisin kuin klo12 :D Aamiaisen jälkeen noustiin Monte de Gibralfarolle ja sepä olikin melkoinen urheilusuoritus. Ylhäällä linnan torneista aukesi upeat näkymät Málagan yli, joten nousu oli kuitenkin jokaisen hikipisaran arvoinen! Sisäänpääsy linnaan oli muuten huimat 60snt opiskelijalta!
gibralfaro2gibralfaro3gibralfaro7gibralfaro5gibralfaro4

Loppuiltapäivän vietimme rannalla, vaikka totta kai matkalla rannalle alkoi tuulea turhan voimakkaasti. Onneksi tuuli ei makoillessa pahemmin tuntunut ja kävin mä vähän kahlailemassakin vedessä. Saas nähdä uskaltaudunko kertaakaan uimaan kevään aikana :D Ehkä toukokuun puolivälissä, kun vietämme Minnan kanssa pari päivää Marbellassa!

Malaga16Malaga12Malaga14Malaga20
Illalla otimme bussin keskustaan ja katsoimme baarissa Real Sociedad - Fc Barcelona -matsin. Minnan sydän on jäänyt Barcelonaan ja mun taas San Sebastiániin, joten tää oli ihan meille tehty peli! :) Pelin jälkeen lähdimme mahat kurnien etsimään ruokapaikkaa ja päädyimme lopulta täyden ravintolan baaritiskille odottelemaan vapautuvaa pöytää. Miksi niin ei tule tehtyä useammin? Täysi ravintola on kuitenkin aina hyvä merkki, joten kyllä hyvin voi hetken odotella! Odotteluaika menisi kuitenkin ulkona seuraavan potentiaalisen raflan etsimiseen! Söimme mahat täyteen New Clandestinossa ja hämmennyin itsekin, kun valitsin listalta sienirisoton enkä hampurilaista. Söisin mielelläni uudelleenkin samanlaisen annoksen! :)