lauantai 23. maaliskuuta 2013

Arjen sankari

Viimiset vuorokaudet olen kyllä ollut tavallistakin pöllömpi. Ostin eilen Ikeasta verhot, jotta saisin vähän väriä olohuoneeseen. Ja mitä minä huomaan kun pääsen kotiin.... mulla ei oo verhotankoja! Voi juma. Mutta ei hätää, kun niksipirkat on hyvin hallussa: isot hakaneulat ja maalarinteippi syöksyivät auttamaan. Hakaneulat vaan läpi verhon lenkeistä ja niistä hakaneuloista teippi läpi ja kiinnitys verholaudan sisäpuolelle. Odotan innolla sitä hetkeä, kun verhot yhtäkkiä tippuu alas :D 


Kuvitelkaa tohon viereen toisen samanlainen verhokaistale, niin ei ole niin flaasu! En vain jaksanut samantien alkaa silittää toistakin verhoa :D Ajattelin myös sittenkin kysyä iskältä, joko se kerkeäisi lauantaina asentamaan ainakin olkkariin verhotangon....

Käytin myös uutta silitysrautaa eilen ekaa kertaa ja sain palohälyttimen soimaan... Aika herkkä toi mun hälytin kyllä tuntuu olevan, ku se huutaa aina ihan pienimmästäkin ruuan kärystä! Onneks olin jopa lukenut raudan käyttöohjeen ja siellä sanottiinkin, että ekalla kerralla voi vähän kärytä. 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti