maanantai 18. maaliskuuta 2013

Hang on




Olen himoinnut tätä Normann Copenhagenin Hang on -naulakkoa jo vuosia ja nyt mulla on vihdoinkin paikka sille. Mulla on kuitenkin kaksi pulmaa: 1) haluanko sittenkään mustan, niinkun oon aina ajatellut, ja 2) onko 80€ sittenkin liian suolanen hinta tästä. Ei, ei se kyllä oo. Joskus pohdin tällasen väsäämistä itekin, mutta joskus on kiva ostaa jotain "aitoakin" :)

Eli se väri. Valkoinen ei olisi niin räikeä ja silmille pomppaava. Mutta toisaalta mä haluankin "täyttöä" siihen seinään, johon tuon asentaisin. Kyllähän takit yms. tuo siihen seinään sitten väriä myös, mutmut.... Hitsit kun en tilannut tätä jo syksyllä, kun sain tietää muutosta. Nyt on ihan pakko säästää ja tämänkin hankintaa täytyy odotella jonkin aikaa....

0 kommenttia:

Lähetä kommentti