perjantai 15. maaliskuuta 2013

Aamu

Eilen oltiin toista kertaa kokeilemassa piloxingia, ja jotenkin tykkään siitä ihan hirveesti! Olin taas ihan kujalla monessa kohtaa, mut ei se haitannu yhtään! Musta vaan tuntui, että kaikki ohjaajan "älkää nyt noin tehkö vaan näin" -jutut kohdistu just muhun :D

Oon kyllä vähän pettynyt, etten jaksanutkaan tänään nousta aamujumppaan.... Tällaset perjantait on harvassa, kun sinne voisi edes kuvitella menevänsä! Siirsin herätystä pari tuntia myöhäsemmälle, mutta en mä vielä sillonkaan päässyt ylös ja torkutuksen jälkeen olikin taas ihan jäätävä kiire. Onneksi oon onnistunu tehostamaan (?) aamutoimia huimasti verrattuna muutaman vuoden takaseen, kun mulla meni yli tunti saada itteni valmiiksi. Enkä edes meikannut tai laittanut hiuksia mitenkään ihmeellisemmin. Vanhemmilla asuessa eniten aikaa meni aamiaisen syömiseen ja kylppärin vapautumisen odotteluun. Ennen saatoin oikeasti istua keittiön pöydän ääressä puolikin tuntia, ku yritin saada jotain kuivaa sämpylää alas. Esimerkiksi tänään mulla meni aamulla puol tuntia selviytyä lähtövalmiiksi. Parhaimmillaan menee vaan 10min, mut tykkään jättää aikaa vähintään ton 30min, ettei tarvitse sinkoilla paniikissa ympäri kämppää vaan voi rauhassa juoda aamukahvin ja lukea vaikka parit blogit.

Nykyään syön aamuisin yleensä mysliä ja jogurttia. Tänään tein kiireessä sen ainoan smoothien, jonka osaan tehdä: banaania, mansikkaa (mieluummin kyllä vadelmia), jogurttia (vanilja on paras) ja tilkka maitoa. Simple as that. Yleensä nautiskelen smoothien iiiisosta Hessu Hopo -mukista, mutta tänään se oli tiskissä eikä ollut aikaa sitä pestä, joten oli otettava punaviinilasi :D


Kauheen rankka kakstuntinen koulussa ja sitten pääskin syömään hampurilaisia, NAM! Parhaita nää päivät, ku ei odota kouluruualta mitään ja sit onkin jotain vähä spessumpaa :)


paita - Hard rock cafe Lontoo
farkkupaita - Bik Bok
farkut -Cubus

Oon kovin tykästyny tohon Bik Boin liukuvärjättyyn farkkupaitaan, jonka ostin Turun Bik Bokin avajaisista. 40e oli kyllä aikas suolanen hinta, mutta -30% alennus sai mut ostamaan sen enkä oo kyllä katunu! Alla olevan paidan olen tosiaan ostanu Lontoon Hard rock cafeesta vuonna 2007 eli melkeen 6 (!) vuotta sitten. Jestas. En käyttänyt sitä about kolmeen vuoteen, kunnes keksin taas miten ihanan värinen se on. Vähän kauhulla odotan, että mitä jos yhtäkkiä en tykkääkään burgundystä yhtään... alkaa olla melkosen monta vaatekappaletta mun kaapissa siinä värissä!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti