perjantai 24. toukokuuta 2013

Mökillä

Tuntuu, että oon saanu tänään vaikka mitä aikaseks. Oikeasti oon vaan suhannu koko päivän sinne sun tänne, niin siksi tuntuu tältä. Aamulla käväisin kaupungilla ostamassa liimaa iltapäivän askarteluihin ja sen jälkeen kävin koululla tulostelemassa. Olispa oma tulostin. Iltapäivällä sisko tuli mun luokse askartelemaan, mutta enpäs näytäkään meidän tuotoksia vielä! Keskeneräsiä juttuja ei esitellä.

Viiden minuutin varoitusajalla lähdettiin mökille siemeniä istuttamaan. Vähän isompi kasvimaa meillä tuolla mökillä, ku mulla täällä kotona :D



Jotenkin siinä kävi niin, että lopulta sisko kuvaili kaikennäköstä tosi tärkeetä (sammakostaki piti ottaa n. 100 kuvaa), joten istutin lähes kaiken itse...



Voi että mä rakastan meidän mökkimaisemia etenkin iltasin! 



Kävin yks päivä uudelleen kirjastossa. Tyhjensin hyllyn Paulo Coelhon kirjoista. Ihan ku olisin jotenkin hukassa itseni kanssa...? Kirjojen teemasta päätellen siis :D Alkemistin tosiaan luin jo, mutta muita en ole vielä uskaltanut alottaa. Pelkään jääväni koukkuun ja menettäväni yöunet/lukevani läpi yön!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti