lauantai 25. toukokuuta 2013

25.5

Ihanaa, kun uudessa työpaikassa alkaa vihdoinkin olla homma toimia!

Tänään kotiin tullessa mua odotti aivan ihana yllätys! Vanhemmat olivat tuoneet mulle maailman suurimman muffinssin ja Dan Brownin uusimman kirjan Infernon, josta oon puhunu koko viikon :) Juuri eilen laitoin itseni kirjaston varausjonoon - olin sijalla 117... Sori vaan, mutta mun vanhemmat voittais maailman parhaiden vanhempien palkinnon aivan mennen tullen :)


Nopean vaatteiden vaihdon jälkeen lähdettiin nauttimaan auringosta Donnan kannelle, mistä eksyttiin vielä Tintåån pizzalle. Ja oli muuten aivan sairaan hyvää! Otin tylsästi vaan Margheritan, mutta oli harvinaisen hyvä sellainen, joten kannatti olla pihi. Ei ihme, että Tintå kuuluu Monan lemppareihin ;) En kyllä hirveästi yllättynyt, kun Mona oli taas kerran siellä istuskelemassa!


Muut ottaa kuvia ruoka-annoksista, minä laskuista :D Käy se näinkin.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti