tiistai 7. toukokuuta 2013

Sillisalaatti

Olen viimeisen kuukauden ollut maailman laiskin liikkuja. Ensin oli muka kiireitä, sitten olin kipeenä, sit oli vappu ja nyt olen "lukenut" tentteihin. Pah. Nyt ollaan parina päivänä käyty kävelyllä ja nyt illalla kävin vielä pikaisesti juoksemassakin. Tuli kuitenkin pari muuttujaa (kengät hiersi, ipodista loppui akku....) ja lenkki jäi about 2km mittaiseksi :D Törmäsin kuitenkin matkalla vanhaan työkaveriini ja voi miten iloiseksi siitäkin pikaisesta moikkauksesta tulin!

Puolet tenteistä vielä edessä, mutta kyllä mun kesä on jo alkanut! Tätä liikuntainnostusta aion ylläpitää koko kesän ja samalla viettää ystävien kanssa parasta kesää ikinä! Huikeet on ainakin suunnitelmat ja näillä ilmoilla on helppo suunnitella kaikkia kesäjuttuja. Eilen käytiin korkkaamassa jokilaivakausikin ja veikkaampa, että jokirannassa tulee tänä kesänä vietettyä ilta jos toinenkin! Kylläpä mä nyt viljelen noita huutomerkkejä

Mulla ei oikeastaan ole kesäsuunnitelmia muuten kuin kesäkuulle. Kesäkuun ekalla kokonaisella viikolla vietän 4 päivää partioleirillä ja odotan sitäkin harvinaisen innolla. Viikko leirin jälkeen vietetään ystäväni häitä ja on muuten mulle ekat häät ikinä! Vielä pitäis juhlamekkoa "hiukan" pidentää - kokeilin sitä eilen ja se on ihan härskin lyhkänen.

Nii joo vappuki oli ja meni. Oli huikeeta ja kuvamateriaaliakin on, mutta jätetään se pois täältä blogin puolelta... Viime sunnuntaina sen sijaan aiheutettiin yleistä hämmennystä Turun keskustassa partioparaatin merkeissä. Se vuoden ainoa päivä, jolloin suostun laittamaan ton jäätävän baretin päähäni.


Toivotaan, ettei se ollu koko aikaa noin hölmösti päässä sentään....

Ja eilen illalla päädyin paistamaan lettuja.... syytän aussiebaria, jossa alkoi yhtäkkiä tuoksua letut ja oli pakko saada niitä.


oli superhyviä!

Koska tää postaus on nyt jo ihan hirvee sillisalaatti, ni kerron myös, että leikkasin hiukset tänään. Toivotaan, että tuli edes suurinpiirtein suoraa jälkeä. Ainakin on paljon helpompi harjata hiukset nyt, kun harja ei koko ajan jää kuiviin latvoihin kiinni! Suihkun jälkeen iskin vielä värimaskin päähän ja toivottavasti se otti edes vähän kiinni tukkaan :)

0 kommenttia:

Lähetä kommentti