keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

08042014

Maaliskuun recappia kirjotellessani huomasin kauhukseni, että oon ihan jokasessa maaliskuun postauksessa valittanut. Siispä päätin tehdä huhtikuusta valitus-vapaan kuukauden. Deadlinet ja tentit painaa joo päälle edelleen, mut ne on aika masentavaa luettavaa. Siispä tässä kuussa kerron vaan iloisista asioista (huulipuna-kaipuu oli ehkä enemmän valituksen puolella, mut ei liikaa!).

Suurin ilon aihe tänään: VAPAA VAPPUAATTO ♥ Viime perjantaista saakka olen kironnut vappuaatolle osunutta työvuoroa, mutta tänään sain vaihdettua sen pois! Ihanat työkaverit ♥ Ja sit porukka ihmettelee, että miks en hakenut mitään "parempaa" duunia kesälle. This is why. Harmi etten pääse toukokuussa työporukan illanistujaisiin, koska oon pikkupartiolaisten kanssa leirillä. Toisaalta, oon just tällä hetkellä niiiiin ylpee mun pikkupartiolaisista, et oon ihan innoissani järkkäämässä niille leiriä! Voisinkin heti tän postauksen jälkeen väsätä leirikirjeen kasaan (=muokata sen ulkoasun hauskaksi ja kirjottaa pari riviä tekstiä)! Vielä kun pikkuiset valittaisiin parin viikon päästä lippukunnan Vuoden Vartioksi, ni pakahtuisin ylpeydestä! (ja saisin iteki pitkästä aikaa merkin hihaan!)


Instagram-laatu ♥

Mulla kesti tänään kotimatka töistä melkeen tunnin, koska fiilistelin hetken aikaa jokirannassa ja kävin vielä kaupassakin (en vielä omassa kaupassa tiennyt mitä tekee mieli...). Jokirannassa bongasin yhden merkittävimmistä kevään merkeistä Turussa: Donnan kannelle oli ilmestynyt oranssit tuolit! Ja hei onko siinä Donnan edessä joku uus terdekin vai enkö oo vaan ikinä huomannu??

Meinasin myös pudottaa puhelimen aurajokeen sillalla kuvaillessani. On tää Turku vaan niin ♥




Onko tässä postauksessa tarpeeksi sydämiä jo? Ei ♥

0 kommenttia:

Lähetä kommentti