tiistai 15. huhtikuuta 2014

15042014

Työkaverit hymyilyttää, ystävät hymyilyttää, palkkapäivä hymyilyttää, valmistuvat projektit hymyilyttää, lähestyvä kesä hymyilyttää. Kaikki hymyilyttää! Paitsi ok, ne ennen kesää tehtävät tentit ei niin hymyilytä.

Mun elämässä on niin ihania ihmisiä! Ensin sain tosiaan vaihdettua työkaverin kanssa vuoroja niin, et mä en oo vappuaattona töissä, ja eilen heräsin keskellä yötä ystävän viestiin, et häneltä vois saada sen kaipaamani huulipunan! Oi sitä onnea aamulla, kun se viesti ei ollukaan ollu unta! Oon niin innoissani punastani, et mulla on ollu sitä jopa lenkillä :D Tänään tosin tuli pariltakin asiakkaalta kommenttia punasta, joten toivottavasti en ihan pelleltä näyttänyt....

Ja totta kai kaikki muutkin ihanat ihmiset on ihania! Tuun niin iloiseks jopa siitä, et kaveri laittaa viestiä et he ois menossa siihen ja siihen aikaan syömään ja sais liittyä seuraan :) 


2014-04-14 lifeisgood1

Palkkapäivän kunniaksi ostin tänään munkin. Viimeksi taisin ostaa munkin joskus moooonta kuukautta sitten. Viime kesänä tuli liiankin usein ostettua töissä munkki välipalaksi :D Hupshups.

Myös mun übermageet vappuaurinkolasit saapu tänään! Arvoitu saapuminen oli 24-30.4, joten tää 15.pv oli todella yllätys! Katotaan uskallanko kesäfiiliksissäni käyttää noita useamminkin ihmisten ilmoilla. Toivottavasti uskallan, etten ottanu turhaan riskiä noiden tilaamisessa. Etin vastaavia ensin ympäri Turkua, mutten löytäny just täydellisiä, joten oli turvauduttava ebayhin enkä ollu ollenkaan varma laadusta ja päähän sopivuudesta. 

2014-04-14 lifeisgood

Haalarit valmiina vappuun! Oon vähän laiskistunut merkkien ompelussa, mut viime viikolla innostuin vihdoinkin ompelemaan kaikki merkit paikalleen.

Oma valentineni Kånken on palvellut kunniakkaasti jo melkein kaks kuukautta ♥ vissiin pari kertaa on mukaan eksyny joku muu kantoväline kuin kånken. Miten oon pärjänny ennen?!

Lauantaina ostin kevätfiiliksissäni tulppaaneja kotiin ♥ Missasin taas vaihteeks parhaan tulppaanikauden, mut hyvin noikin on säilynyt jo neljä päivää (mun viherpeukaloinnilla iso saavutus) ja still going strong. Varasin myös pikkupääsiäismunia virpojille, mut kukaan ei käyny ;( Ok, olin kyllä pois kotoota parhaan virpomisajan, mut tuskimpa ovella kukaan kävi. Pitää ens vuonna laittaa oveen lappu "saa virpoa! :)", ni ehkä naapurin mummon lapsenlapset uskaltautuis soittelemaan ovikelloa. Musta on tullu vanha, koska tulisin superiloiseksi pirteistä virpomisoksista! :D

Esitin ahkeraa opiskelijaa ja hain kasan tenttikirjoja kotiin. Yks on jo sohvapöydällä, mut sitäkään en oo vielä saanu avattua. Ehkä pääsiäisenä.... Tenttikirjojen välttelyn lomassa siivosin vihdoinkin vaatekaapin! Huhuh miltä se näyttikään ennen sitä. Nyt on taas vähän kivempi herätä aamulla, kun vaatekaapista löytääkin unenpöpperössä jotain :D

0 kommenttia:

Lähetä kommentti