torstai 4. joulukuuta 2014

HOOKED

Voi näätä, en tiedä oliko hyvä vai erittäin huono juttu osallistua photarikoulutukseen. Nyt oon ihan liian fiiliksissä tosta ja InDesign-innostus roikkuu myös vahvasti mukana!

Noniin noi lauseet kirjoitin eilen, mutta sit unohduin taas näpertämään sen photoshopin kanssa. Yritän epätoivosesti tehdä sitä CV:tä, mut mikään ei näytäkää hyvältä omilla tiedoilla. Sitä paitsi suomen kieli on ihan kökkö!

adobe

Tossa syy mun innostukseen! Ihan itte tein! Ei saa kattoa liian tarkkaan. Enkä kyllä varmaan ominpäin osais tehdä, mutta ku koulutuksessa käytiin toi yhdessä läpi step-by-step, ni löysi oikeet työkalut. Etsittiin siis Pinterestistä kiva mainos, josta lähdettiin tekemään omaa versiota. Mallina WWF:n "sulava maapallo" esim. TÄSSÄ alkuperäinen.

Huomenna pääsen pitkästä aikaa tanssimaan! Pukukoodi pikkumusta eikä mulla ole tällä hetkellä yhtäkään. Kävin eilen koko keskustan läpi eikä missään ollu kivaa. Halosella oli yks sen tapanen mitä haluaisin, mut ei kyllä ollu 50€ arvoinen. Tän vuoden mekot on muuten tosi peittäviä; tosi monessa mekossa on ihan liian pieni kaula-aukko mun makuun. En haluu, et mun boobsit korostuu kaulaan saakka ulottuvan kaula-aukon takia! :D

P.S. Netti toimii! Elisa avas kun avaskin sen eilen :D

0 kommenttia:

Lähetä kommentti