tiistai 2. joulukuuta 2014

NEW YORK STATE OF MIND

Nyt seuraa postaus, joka olisi pitänyt ja oli tarkoitus postata jo ties kuinka monta viikkoa sitten! Mä olin päättänyt tehdä edes jonkun ihan pienen reissun ennen kuin kevätlukukausi alkaisi = täytyy aloittaa kandi. Suunnitelmissa oli kävästä joko Gdanskissa tai Tukholmassa, mutta lopulta se Tukholmakin vaan jotenkin jäi aikatauluongelmien takia. No sit Jenkeistä tuli viestiä, et jos jollain on ylimäärästä rahaa (!?), ni tulkaa Kaliforniaan hänen kanssa. Ei nyt sentään. Meni pari viikkoa ja tuli uus viesti "Hei New York tammikuun alussa, anyone?". Hyppäsin melkeen kattoon ja ilmotin, että MINÄ TULEN. Semmonen pikkureissu.

nyc8

Oon nyt ainakin kuukauden ollut jo ihan täpinöissä ja tänään lähtöön on enää kuukausi! Mulla on Wordissa tiedosto täynnä juttuja, joita täytyy Nykissä tehdä! Pinterestissä mulla on Nykille kokonaan oma taulu, mutta se on salainen, jotta kaikki mun huimat 20 seuraajaa ei ärsyynny :D

nyk

New Yorkin jälkeen eletäänkin sit superniukasti, sillä kandin ohessa en ehdi tehdä niin paljon töitä kuin nyt syksyllä :S Sitäpaitsi keväällä täytyy myös alkaa todenteolla säästämään kesän Japanin reissua varten!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti