sunnuntai 25. tammikuuta 2015

VK4

Apua miten viikot vierii! Mulla ei edes ole koulua ja silti päivät lipuu ohi ihan huomaamatta. Tai ehkä just siksi. Viime viikon agendana oli kandin aloittaminen ja kuntosalille liittyminen. On mulla jo kaks artikkelia kandiin sentään, mut hei salikortti löytyy nyt lompakosta! Alkuinnostus ainakin on kova, mut katotaan mikä on tilanne muutaman viikon päästä.



Opiskelumotivaatio loistaa yhä edelleen poissaolollaa (vaikka ihanihan vähän on valoa näkyvissä tunnelin päässä!), mutta onneks mulla on monta muuta rautaa tulessa tässä. Just lähetin hakemuksen purjehdusreissulle, mutta epäilen vahvasti mukaan pääsyä, vaikka reissu ois aivan huippu. Hakemuksen tein InDesignilla, joka nyt ainakin vuoden löytyy mun koneelta. Menin nimittäin ostamaan Adobe-paketin. Vain Page juttuja. Onneksi järkätään M-klubin kanssa jatkokoulutus photariin, ni jospa sieltä sais vähän oppeja tohon tekemiseen. On nimittäin melkosta räpeltämistä vielä.

Ainiin ja kirjanpito 1/2 tuli valmiiksi viime viikolla :D Onneks ens vuonna tarvii taas tehdä vaan yksi. Kyllä noi viestinnälliset hommat vaan on enemmän mun juttu...

Menin ja tilasin eilen uuden objektiivin kameraan! Kameran hankkimisesta saakka olen haikaillut 45MM F/1.8 -objektiivin perään, mutta mun käytössä tuntuu (ainakin toistaseksi) tuhlaukselta ostaa lähes kolmensadan euron objektiivi. Perjantaina mulla kuitenkin välähti: löytyisköhän sitä käytettynä! Löyty heti Rajalasta ja nyt se on matkalla mulle! Sormet ja varpaat ristiin, ettei siinä oo mitään vikaa....

0 kommenttia:

Lähetä kommentti