tiistai 9. helmikuuta 2016

Lunes

Mitäää tänään alkoi neljäs viikko Madridissa! Pian jo kuukausi täällä. Neljännen viikon kunniaksi unohdin tänään kotiavaimet kotiin. Onneksi kämppis oli kotona, kun epätoivoisena soitin ovikelloa!



Maanantai on aina melkoinen pudotus todellisuuteen. Maanantaisin on nimittäin International Trade -luento. Joka luennolla syntyy sivukaupalla muistiinpanoja, joista en ymmärrä yhtään mitään. Helpottavaa sinänsä, ettei muutkaan tunnu ymmärtävän: vasta luennon loppupuolella joku kysyi mikä merkki taululla oleva 2 näköinen kiekura on. Omissa muistiinpanoissa se oli välillä 2 ja välillä ∂. Oikeasti se oli koko ajan ollut Q. Aha. Onneksi pääsin purkamaan kansisärsytystä lanka- ja kangaskauppoihin luennn jälkeen! En kyllä ostanut mitään, mutta olipa ihana päästä hypistelemään kaikkea :D Ainakin vuosijuhlamekkoon tulen varmasti löytämään kankaat täältä ja saattaapa matkalaukkuun eksyä jotain muutakin...

Lauantaina käytiin fiilistelemässä Ellie Gouldingin keikalla ja tykkäsin ihan hulluna! Kyllähän mä Ellien ruississa näin, mutta tällä kertaa olin ehkäpä hiukan enemmän läsnä.... Joop. Kotona oonkin nyt tuskastellut lähinnä sitä, että samaan aikaan tekisi mieli katsoa Serranoja ja kuunnella Ellie Gouldingia.







Tämä viikonloppu meni tosiaan vielä kokonaan Madridissa, mutta ensi viikonlopuksi päätettiin suunnata jonnekin muualle. Mua olisi houkuttanut Cádizin karnevaalit, mutta sopivaa reissua ei oikein löytynyt. Ei oikein keksitty minne päin lähdettäisiin, joten ilmoittauduttiin seuramatkalle Valenciaan! Valencia oli ainakin mun must see- listalla, joten oon aika innoissani tulevasti viikonlopusta! Olin itse suunnitellut tekeväni ihan omatoimireissuja, mutta kun kerran 72 eurolla saa menopaluun ja hotelliyön, niin käydään nyt ainakin kattomassa millaisia noi reissut on :)

kuva

0 kommenttia:

Lähetä kommentti