perjantai 14. kesäkuuta 2013

Sneak peak juhlamekkoon

Olen niin rakastunu huomiseen häävierasmekkooni, etten malta olla laittamatta siitä paria sneakpeak-kuvaa! Mun piti alunperin laittaa yks mintunvihreä, vuosi sitten ostamani mekko, mutta sen helma alkoi tuntua ihan liian lyhyeltä. Ihan totta, alushame ei yltäny edes vesirajaan! Mun piti pidentää sitä alushametta, mutta MISTÄÄN ei löytyny vihreää satiinia, joten se siitä sitte. Oli ostettava kankaat uuteen mekkoon. Harmi. 


Ihan sivuhuomautuksena: Suomen varmasti tunnetuimman kangaskauppaketjun myyjältä tuli hieman outo kommentti, kun sanoin haluavani 3 metriä sifonkia. Mutisi itsekseen, että "oho aika paljon...". Ööh ei ole paljon ja sori vaan ku joudut mittailemaan siinä. Kai se ajatteli, että teen siitä vaan hartiahuivin. Mä en henkilökohtasesti tykkää yhtään satiinimekoista, joten mulle ei olis tullu mieleenkään, että se mun ostama pinkki satiini ois tullu johonki muuhun ku alushameeseen :D No mutta joo, sain kankaani. Vetoketjun kävin ostamassa Yliopistonkadun pienestä käsityökaupasta. Mahtaakohan sen myyjärouva jo tunnistaa munt, kun kyseli "mitäs tänään saisi olla". Ja mikäs siinä jos tunnistaa, mielestäni oon ihan mukava ja kannattava asiakas siellä :)


Kunpa voisin laittaa huomenna nämä Lontoosta ostamani ballerinat! Mä en ymmärrä miten nää oli ostohetkellä täysin sopivat ja nyt puristaa niin maan penteleesti! Sillon kun nää ostin, niin takana oli kuitenkin aika monta päivää kävelyä ja jalat oli semiturvonneet, joten ajattelin, että kun jalat on toipunu matkasta, niin nää voi olla jopa liian isot. Pah ja höh.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti