sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Sunnuntai.

Meinasin tänään lähteä kauppaan jo yhdeksän jälkeen. Sitten tajusin, että on sunnuntai. Nukuin pari tuntia ja yhdeltätoista päätin nousta sängystä ylös ja lähteä sinne kauppaan - on edelleen sunnuntai ja kaupat ei ole vielä auki!! oon vajaa. Näin kesällä, puoliksi lomalla, ei vaan kiinnitä samalla tavalla huomiota viikonpäiviin. Talvella koulu rytmittää viikkoa, mutta kesällä työvuorot on niin sekalaista seurakuntaa, että ihan sama onko maanantai vai torstai.

Tänään oli niin nätti päivä, että päätin nauttia auringosta mahdollisimman paljon. Harmi vaan, että mun parvekkeelle paistaa aurinko vasta kahden jälkeen enkä edes osaa avata mun parvekelaseja. Siispä rohkaisin mieleni ja menin yksin julkiseen puistoon ottamaan aurinkoa! Wou. Siellä oli muutama muukin, mutta onneksi löysin sopiva rauhallisen paikan itelleni. Noh, hetken päästä siihenkin lähelle tuli nainen koiriensa kanssa ja säpsähdin joka ikinen kerta, kun toinen niistä koirista haukahti puluille tms.  :D



Aloitin uuden kirjan: Paulo Coelhon Voittaja on yksin. Oon nyt reilu parisataa sivua lukenut enkä oikeen tiedä mitä mieltä olen. Mut kyllä tän heti Coelhoksi tunnistaa ainakin! :D Reilun tunnin jaksoin siellä paahteessa löhöillä, mut sit piti päästä sisälle jäähdyttelemään. Hiukan päinvastanen tilanne ku talvella!

Mun piti mennä tänään juoksemaan, mutta ei vaan onnistu näillä lämpötiloilla. Muutenkin niin veto pois, että päätin suosiolla kävellä. Ei oo muuten ennen ollu iltakympiltä noin paljon kanssalenkkeilijöitä.


Mä niiiin rakastan auringoslaskuja ♥

0 kommenttia:

Lähetä kommentti