sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Berlin!

JEE monien mutkien jälkeen varattiin tänään matka Berliiniin! Oon niiin innoissani ja aloin jopa harkita osallistuvani sittenkin saksan kurssille. Mut sit mä palasin takaisin maanpinnalle ja vedin kunnon voitontanssit sen kunniaksi, ettei mun ole enää koskaan pakko lukea saksaa. Ei ollu mun kieli sit yhtään. Opin mä vuodessa sentään jotain, koska osasin tehdä matkavarauksen saksankielisillä sivuilla :D Katotaan sit myöhemmin mitä mä meille oikeen varasin... no ei vaan, jos en ollut varma jonkin sanan merkityksestä, niin varmuuden vuoksi tarkistin sen sanakirjasta. Onneks mun ei tarvii paikanpäällä osata sanaakaan saksaa, sillä ihana matkaseurani saa hoitaa puhumisen :D




Ja nytkö pitäis jaksaa odottaa helmikuun loppuun asti.... Tahtoo jo!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti