perjantai 10. tammikuuta 2014

OlymPLic countdown

Eilen pääsin pitkästä aikaa pukemaan päälle yhden lemppareimmista vaatekappaleista nimittäin opiskelijahaalarit! Haalareiden kanssa bilepukeutuminen on niin älyttömän helppoa: joku toppi vaan kaapista päälle, tennarit jalkaan ja se on siinä. Toi Vero Modan toppi on muuten yks harvoista vaatekappaleista, jotka oon ostanut täydellä hinnalla ja se kuuluu mun ehdottomiin lempparipaitoihin :)



Eilen vietettiin Pikkulaskiaisen promobileitä ja illasta tulikin paljon odotettua kivempi! Jotenkin olin päivällä samalla hirveen innoissani, et saan viettää illan kavereiden kanssa, mut toisaalta oisin halunnu nukkua kunnon yöunet. Päätettiin mennä ajoissa jonottamaan edullisempia pikkulaskiaislippuja ja oltiin paikalla vähän klo 21 jälkeen. Ensimmäisinä. What. No ei näistä lipuista lopulta ollutkaan niin kova kilpailu kuin viime vuonna AATUn halpislipuista. Mut hei, baaris eka baaris vika! :D Voitin muuten onnenpyörässä ylimääräisen pikkulaskiaislipun! Nyt en sit voitakaan taas moneen vuoteen mitään, koska kiintiötuuri tuli käytettyä...

Nyt mä painun käymään läpi jälleen kerran kirppiskasseja. Sain tossa alkuviikosta älynväläyksen, että käytetään Paikallisen kirpputorin tarjous hyväksi partioporukalla ja mun myyntivuoro alkaakin jo huomenna lauantaina paikalla nro166.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti