sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Ihanissa häissä

Viimeiset pari päivää valmistauduin eilisiin häihin, jotka osottautuivat kaiken panostuksen arvoisiksi! Maailman ihanin hääpari ja maailman ihanimmat häät, joihin ilokseni sain osallistua :) Olen tuntenut morsiamen 9-vuotiaasta lähtien ja juuri eilen muisteltiin kaverin kanssa, miten yläasteikäisinä kiusoteltiin (silloin lukiolaista) johtajaamme tämän poikaystävästä. Kukapa olisi uskonut, että kahdeksan vuotta myöhemmin ilon ja onnen kyyneleet alkavat valua samantien morsiamen ilmestyessä näkyviin. Jatkoilta maltoimme lähteä kotiin vasta kahdelta yöllä, mutta onneksi mulla ei ollut todellakaan pitkä matka, sillä asun kahden korttelin päässä jatkopaikasta :D En muuten jaksanut vaihtaa ulkokenkiä jalkaan, mutta näissä säissä ei edes palellut ballerinoissa! Sadetta lukuunottamatta tällaset talvet kyllä sopii mulle paremmin kuin hyvin.


Istumapaikan kertonut magneetti pääsi heti koristamaan jääkaapin ovea :) Kynsissä on viihtynyt jo muutaman lakkauskerran ajan Lumenen uusi kimallelakka sävyssä Hiekkamyrsky, jota metsästin muutamastakin eri kaupasta ennen kuin tärppäsi!

Tänään heräsin yllättävän pirteänä (jatkoilla oli open bar...), vaikkakin täysin ulapalla tästä maailmasta. Näin mitä kummallisimpia unia enkä herätessä ollut varma olenko edes Suomessa. Pari tuntia keräilen ajatuksiani (aka torkahtelin peiton alla :D), minkä jälkeen alkoi valmistautuminen seuraavaan kyläilyyn. Tekisi taas mieli heittää puolet vaatekaapista kirpparille ja täyttää se uusilla jutuilla. Oon niin totaalisen kyllästynyt mun vaatevalikoimaani. 


Päälle päätyi lopulta Tallinnan Pull&Bearista kesällä ostettu toppi sekä uudet Cubuksen farkut. Oli viime viikolla pakko hyödyntää Cubuksen -30% tarjous ja ostaa uudet siistit tummansiniset farkut. Harmi ettei mustista ollut (taaskaan) kokoa, sillä olisin samantien ostanut nekin. Ehdottomasti tarvitsisin uudet mustat korkeavyötäröiset farkut, sillä kesällä ostetut (jeggingsit) on jo lörpähtäneet tosi rumiksi. Mä käytin pari vuotta sitten paljon enemmän bleisereitä kuin nykyään. Syksyllä myin niitä aika monta pois kirpparilla, mutta tää rento Primarkista ostettu bleiseri on edelleen mun mieleen. Sopivan rento ollakseen kuitenkin suht istuva. 

Ainiin... otin yöllä kotiin tullessa asukuvia... Oon kuumeisesti yrittänyt netistä metsästää mun kameraan kaukolaukaisijaa (langatonta), mutta en ainakaan ole löytänyt. Pah. Siispä yksikään kuva ei eilen (tai tänään) tarkentunut muhun vaan johonkin ihan muuhun. 



Löytyi yöllisistä kuvista fiksumpiakin kuvia, mutta toi kuvat kuvasti mun hyvää fiilistä täydellisesti. Tänään lähtikin vähän käsistä asukuvauksen yhteydessä, kun mikään kuva ei tuntunut onnistuvan. Näitä ihmevirnistyksiä löytyi kamerasta enemmän kuin niitä asukuvia.... Pistää turhauttamaan, kun en olekaan viikossa oppinut käyttämään uutta kameraa täydellisesti! :D

0 kommenttia:

Lähetä kommentti