sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Ebay-onnistuminen - vihdoinkin

Mulla on viimeisen kuukauden aikana ollu todella huono tuuri Ebay-ostosten kanssa. Kaikki alkoi siitä, kun joulukuun alussa vastaanotin 1/3 vyöstä, jonka olin tilannut. Jäätävän vänkäämisen jälkeen sain myyjän lähettämään mulle uuden paketin. Eilen tuli myyjältä viestiä joko paketti on tullut perille - ei. Jos ei ensi viikolla tule, ni hermostun. No sitte. Eilen hain postista seuraavan Ebay-paketin, joka osoittautui ihan sekundakappaleeksi. En ole vielä rauhottunut sen vertaa, että olisin kyennyt valittamaan asiasta myyjälle.

Onneksi eilen kotiin tullessa postinjakaja oli just epätoivosesti tunkemassa pakettia mun postiluukusta sisään. Jos en olisi tullut just paikalle, niin olisin joutunut odottamaan maanantaille, jotta saisin paketin postista! Heti paketin muodosta tiesin, että jeejee siellä on mun kameran uusi hihna! Nyt alkaa olla kamerahommat kamerajalkaa vaille valmiit :) Tosin himoitsen jo uutta objektiivia... tähän taitaa jäädä yhtä paljon koukkuun kuin tatuointien ottamiseen.



Otin kuvat vanhalla pokkarilla ja ai kamala ku oli vaikeeta! Parissa viikossa oon niin tottunut tohon isompaan kameraan, että tollasen minin käsittely tuntu ihan mahdottomalta. En välttämättä sanoisi, että mun taidoilla kuvanlaadussa ois hirveetä eroa pokkarilla tai järkkärillä kuvatessa, koska kameran asetukset on edelleen huonosti hallussa. Mutta pikkuhiljaa! :)


0 kommenttia:

Lähetä kommentti