perjantai 2. toukokuuta 2014

VAPPU

Yhyy en voi uskoa, et kauan odotettu vappu on nyt ohi! Tänä vuonna parin päivän mittanen vappu riitti kyllä ihan hyvin (viime vuonna 5 päivää :D), vaikka toi vappuaatto onkin aina kauheeta edestakasin ravaamista. Toisaalta siinä siirtymienkin aikana sattuu aina sitä sun tätä, joten ei se oikeestaan kuitenkaan haittaa.

Aloteltiin vappuaaton juhlinnat mun luona brunssilla, jonka jälkeen suunnattiin taidemuseon mäelle perinteiseen lakitukseen. Sit alkokin se ravaaminen, ku pyörittiin ympäri keskustaa keräämässä porukkaa kasaan. Harmi että tänä vuonna oli vappuna niin kylmä, koska taidettiin siirtyä sisätiloihin jo kaheksan aikoihin. Muun Turun tavoin suunnattiin Börsiin, jossa mulla ainakin oli ihan sikahauskaa! Pahoittelut vaan kaikille muille tanssilattialla olleille. Saan kuulla mun tanssimoovseista varmasti vielä pitkään....  Vaikka edellisenäkin iltana baarissa meni kolmeen, ni hyvin jaksettiin eilenkin melkeen pilkkuun asti! Ens vappua odotellessa taas! :)

Kollaasit16
Vappukynsiksi pääsi viime vuonna Lontoon Primarkista ostetut kynsitarrat, jotka olikin paljon helpompi laittaa kynsiin mitä oletin! Oon myös todella positiivisesti yllättynyt siitä, miten hyvin ne on pysyny kynsissä. Muutama kynsi ottanu vähän osumaa, mutta neljän päivän jäljiltä yllättävän siistin näköset.

Minne on kadonnut mun "U"?

Vappuaaton brunssista otettiin noin tsiljoona kuvaa ennen ku hyökättiin ruokien kimppuun :D

Selfie taidemuseon mäellä. Lakituksen jälkeisestä ajasta ei sit löytynykään yhden yhtä kuvaa puhelimesta. Ehkäpä ihan hyvä niin!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti