perjantai 20. joulukuuta 2013

Good day

Ainoa täysin koulu- ja työvapaa päivä ennen joulua on mennyt rennoissa merkeissä! Päivä starttasi lounaalla ystävän kanssa Di Trevissä ja jatkui jälkiruualle Café Artiin. Ei voi ku ihmetellä baristan taitoja. Lounaan jälkeen mun piti ihan vaan nopeesti kävästä kotona ja lähteä sit takasin keskustaan. Noh, oon nyt ollu pari tuntia kotona. Kohta mä heitän takin päälle ja lähden tonne pimeyteen.

Näiden parin tunnin aikana oon mm. yrittäny ottaa asukuvia. Kokokuvista ei tullu mitään, joten pistetään sit vaan yks yksityiskohta näkyviin. Kyllä, se on se sama pitsiolkapäinen paita, jota eilen kokeilin valkoisena! Tämän mustan ostin jo muutama viikko sitten Seppälästä, kun kaikki juhlavaatteet olivat -30%. Joku viikko ennen ostohetkeä olin jo ihastellut tätä paitaa henkarilla, mutten raaskinut edes kokeilla. Ei tämä mun mielestä juhlavaate ole, mut kyllä mulle silti alennus kelpasi! :D Tässä paidassa on vissiin ollu jotain häikkää leikkauksessa, koska kokeilin kahta 38 koon paitaa, joista tää toinen oli paljon paremmin asettuva olkapäistä. Se toinen asettu yhtä huonosti kuin se eilen kokeilemani valkoinen.


Ainiin, eilen löysin myös vihdoin valkosen tussin, jolla voi kirjoittaa mm. peiliin! Ja minähän olen kirjotellu.



Mutta arvatkaa mitä... en ole vieläkään saanut aikaseksi pestä noita vuoden vanhoja peiliovia......... Kuvia varten pesin yhden oven kuudesta ja jestas miten eron huomaaki! Ja yhden oven pesemiseenhän meni noin kaks minuuttia sisältäen pesuvälineiden kaivamisen kaapista. Laiska mikä laiska. No mutta, nyt on se yks ovi pesty ja pakko pestä muutkin asap, koska toi raja pestyn ja likasen välillä on niin järkyttävä.


0 kommenttia:

Lähetä kommentti