sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Silmien pyörittelyä

Oon ollu kyllä hajamielisyyden huipentuma tällä viikolla. Löysin eilen hyllynpäältä tämän ihanan kahvipurkin, jonka ostin alkuviikosta Kodin1:stä. Oon ettinyt mun tyylistä kahvipurkkia jo vuoden päivät ja nyt vihdoin löysin täydellisen! Ei voi ku pyöritellä silmiä sille, miten tärkeetä on olla just oikeenlainen kahvipurkki.

Myös noille jouluvaloille vois pyöritellä silmiään. Ajatus hyvä, mut toteutus hiukan kusi epäonnistu.


'
Mä join kesällä ihan törkeen paljon kahvia. Ihan vaan kahvin juomisen ilosta, sillä kahvilla ei oo muhun minkäänlaista piristävää vaikutusta. Yhtäkkiä kuitenkin nyt syksyllä lopetin kahvinjuonnin melkein kokonaan. Ei vaan maistunu enää. Viime viikolla join ennen aamuvuoroa kaks kuppia kahvia kotona ja mulle tuli ihan törkeen huono olo moneks tunniksi. Olin ihan varma, että kohta lähtee taju, mut onneks säästyin edelleen elämäni ensimmäiseltä pyörtymiseltä.
Mutta niin, vaikka juonkin nykyään kahvia harvemmin, on hieno kahvipurkki tärkee juttu olla olemassa!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti