lauantai 28. joulukuuta 2013

The new era


Mä meen ihan sekasin tällasista odottamattomista viikon lomista. Luulin tosiaan, että mulla on töistä vapaata vain joulun päivät, mutta seuraava työvuoro onkin vasta uudenvuodenaattona! Käy. Ihanaa, kun ei tarvitse suunnitella jokaisen päivän ohjelmaa tarkasti etukäteen vaan voi elää fiiliksen mukaan. Eilenkin ehdin tehdä vaikka mitä, vaikka alunperin suunnitelmissa oli vain siskon kanssa alemyynneissä käväseminen. Illalla käytiin ystävän kanssa kävelyllä ja vuokrattiin The perks of being a wallflower, jonka itseasiassa katsoin tänään vielä uudelleen samalla kun makoilin sohvalla toipuen eilisestä extempore baarireissusta serkun kanssa. Nyt mun pitäis lähteä viemään tota leffaa takaisin, mut kuka nyt tonne sateeseen haluaa lähteä :( Taidampa penkoa vuokraamon poistolaarista parit leffat, jotta toivun tosta rasittavasta reissusta.

Tottakai olen myös yrittänyt opetella käyttämään uutta kameraa! Nyt alkoi täysin uusi aikakausi mun kuvaamisissa. Kieltäydyn kuvaamasta automaatilla ja sen kyllä huomaa näin alkuun.... Voisko tulla edes yksi aurinkoinen päivä, jotta pääsisin testailemaan tota ihan kunnon valaistuksessakin.


♥ Tän kuvan otettuani viimeistään rakastuin tähän kameraan. Siis kahden metrin päästä pystyy oikeesti ottamaan noinkin tarkkoja kuvia! ♥ minä <3 makrokuvaus ♥ laiskan joulupäivän parasta hupia: mario cart wii! ♥ ja palapelit myös! tuli vaan vähän kiire ton 1500 palasen kanssa, jotta sain sen valmiiksi ennen seuraavaa ruokailua :D ♥









♥ tarkennusharjoituksia uudella ihanalla Tonfiskin tarjottimella ♥ paisti! tänään se loppu ;( ♥ näitä kuvia löyty kamerasta paljon hupshups... ♥ "halusin paremman kameran, jotta saan parempia peilikuvia" :D päässä uusi pipo, joka tulee pelastamaan vielä monta huonoa hiuspäivää! ♥ olen myös kirjotellut peileihin ja joutunut selittelemaan sitä siskolle ja äidille... ♥ Sinkkuelämää 2 ja manuaalisäätöjen harjottelua: aina yhtä jännää tuleeko kuvasta tällä kertaa punainen vai liila. ♥

0 kommenttia:

Lähetä kommentti