tiistai 3. joulukuuta 2013

3. Zalandoooo

Tänään on ollu jännän kiva päivä! Vaikkakin aamu menikin ihan plörinäksi, kun aamukahdeksan sijaan pääsin sängystä ylös puoli kakstoista. Jep. Se niistä tavotteista saada espanjan palautustehtävä valmiiksi ennen lounasta. Ei juma! Tajusin just unohtaneeni koko tehtävän!!! En anna sen nyt häiritä mun kivan fiiliksen päivää.

Noh, heräsin tosiaan puoli kakstoista, mut olin koululla jo ennen kahtatoista. Unenpöpperössä, mut suht ihmisen näkösenä. Mulla ei ollu luentoja tänään (tai no, en menny), mutta olin ajatellut ahkeroivani paremmin koululla kuin kotona. Joo, jaksoin mä tunnin tehdä matikan tehtäviä, mut sit loppu viimesetkin mielenkiinnon rippeet ja jäin odottamaan, et porukka pääsis luennoilta mun seuraksi. 

Kotimatkalla kävin hakemassa Siwasta Zalandon paketin, mutta voi höh! Ei se mun tilaama mekko ollukaan kiva. Yläosa istu tosi kivasti, mut helma on liian lyhyt ja lisäks se kangas on ihan liian sähköstä talvella käytettäväksi. En edes tiedä miltää se helma oikeasti näyttää, kun sovittaessa se vaan liimautu jalkoihin kiinni.



Kaverin häihin aikaa kuukausi eikä mulla oo mekkoa! KÄÄK! Nooooooh, kesälläkin tein häävierasmekon alle viikossa, joten eiköhän tästäkin selvitä. Voisin muuten senkin mekon tässä joulukuun aikana esitellä.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti