sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Lauantai

Mistäköhän ainoasta vapaapäivästä kirjoittelin eilen. Onhan mulla vielä maanantaikin vapaa ennen joulua! :D No mitäs pienistä.

Mun piti eilen blogata nopeesti illan asu, mutta kappas kun tuli taas kiire! Tai oikeastaan tuli vain niin äkkilähtö, etten ehtiny ees miettimään mitään kuvailuja. Mutta ehdin kyllä piirtää peiliin ja nappailla kameran täyteen naamakuvia?! Lähdettiin tosiaan vielä kerran ulos ystävän kanssa ennen joululomaa. Oli kyllä hauska ilta, vaikka kumpikin mietti jaksaako edes lähteä. Ja nyt sain päälle sen uuden valkoisen pitsitopin, joka ei perjantaina tahtonut sopia asuun/fiilikseen :)


Voi ei, liikaa valokynää. Mulla on vessassa (missä aina meikkaan) ihan superhuono valo ja usein hississä huomaan näyttäväni ihan kamalalta. No, tällä kertaa huomasin noi _valkoset_ silmänaluset vasta seuraavana päivänä kuvista.

Peilikuvasta tuli mieleen! Ylitin tänään itseni ja pesin ne peiliovet! Vallan sokaistun täällä tähän kirkkauteen. Huomisen projektina imurointi ja vaatekaapin järjestäminen. Mä en ymmärrä miten taas voi olla puol vaatekaappia pyykkikasassa, vaikka just pesin ison koneellisen pyykkiä. Ja kyllä, ne on kasassa eikä esim. pyykkikorissa (jota en vieläkään ole raaskinut ostaa).

Yllättävän rauhallisen työpäivän jälkeen en mitään muuta sit saanutkaan aikaseks niiden peiliovien pesemisen jälkeen. Paitsi että oli pakko ottaa kuva, kun Hessu Hopokin ihmetteli mun päivällistä. Jauhelihakastike+pakastemaissi kuuluu ihan oikeesti mun lemppariruokiin :D



Gourmee-päivällisen jälkeen aloinki vaan odottelemaan lähtöä Mikaelin kirkkoon laulamaan Kauneimpia joululauluja! Mä en tiedä miten tajusin vasta siellä kirkossa, että apua enhän mä osaa laulaa! Alkutakeltelujen jälkeen päätin kuitenkin vaan antaa mennä enkä toivottavasti aiheuttanu vierustovereille mitään traumoja. Olipa muuten yllättävää ja ihanaa, että iso kirkko oli ääriään myöten täynnä laulajia klo22! Onneksi tuli tonnekin lähdettyä vähän joulumieltä metsästämään, vaikka meitä harmittikin, että Tulkoon joulu jätettiin tällä kertaa välistä :(

0 kommenttia:

Lähetä kommentti