keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Uusi perheenjäsen

Voisinko mä vihdoinkin edes kerran onnistua herämään aamulla sillon ku kello ensimmäisen kerran soi. Eilenkin meni melkeen puol tuntia päästä sängystä ylös, mut onneks olin ennakoinu tän ja laittanu kellon soimaan ajoissa. Ekana työpäivänä ei ois kiva myöhästyä. Melkein myöhästyin silti, nimittäin halkaistessani Ullan pakarin herkkusämpylöitä (vaikka olivatkin kaura eikä ruis, niinku oisin halunnu), lipsahti veitsi leivältä sormeen. Ei sattunu, mut siitä on kuulkaas aikaa, ku mun pyörtymine on ollu yhtä lähellä ku eilen. Siinä mä sitte istuin vartin aloillani ja tuijotin aivan liian nopeasti liikkuvia kellon viisareita. Noh, loppu hyvin kaikki hyvin ja ehdin bussiin. Ois pitäny mennä näyttää tota sormea lääkärille, mut partiolainen haluu hoitaa itte. Eli jos mun sormeen jää nyt v:n mallinen aukko, ni oma vika sitte.

Nii siitä heräämisestä. Tänään pistin kellon toiveikkaana herättämään samaan aikaan ku eilen eli 7:55. Nii vissii pääsin sillon ylös... 10:15 raahauduin suihkuun ja lupauduin lähtemään yliopistolle syömään puoli kahdeksitoista. 11:26 lähdin kotoa ja totesin, etten ehdi ajoissa edes pyörällä. Nopeella vilkasulla ulkona ei näkyny enää hirveesti jäätä, joten hain jokatapauksessa sen pyörän varastosta. Miks mä kerron tästä, no koska aasinsillalla kerron, että sepä onkin mun ihan uus pyörä! Äidin vanha pyörä oli turhan eläkeläinen mun käyttöön ja lisäksi siihen ei saanu nastarenkaita. Iskä löysi jostain vm2011 pyörän hyvässä alessa, joten se hankittiin ja nyt kruisailenkin koko talven läpi pyörällä! Kyllä muuten jännitti lähteä polkemaan ekaa kertaa ikinä talvisäähän maanantaina.


Näillä pysytään pystyssä!

En sitten hommannutkaan valkoista pyörää, kuten kuvasta huomaa. Näillä keleillä tajuaa ajatella, että valkonen ei kauaa pysy valkosena. Ruskean satulan kyllä hommaan tähän ens kesänä! Jos oikeen hienon intoudun ostamaan, ni varmaan irrotan sen aina kotiin tullessa, ettei sitä satulaa varasteta.

Budapest-rasia loppui, joten lopetetaan tää postauskin. Voisin mennä kerrankin ennen kahtatoista nukkumaan ja oikeasti herätä huomenna ajoissa. Eilen meni vähän pitkäksi toi nukkumaan meneminen, ku innostuin muokkailemaan blogia oikeen kunnolla... Tais mennä vähän överiksi siinä kohtaa, kun lisäsin kuviin ton efektin, että hiiren tullessa kuvan päälle kuva muuttuu mustavalkoiseksi :D

0 kommenttia:

Lähetä kommentti